Jump to content
Search In
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçlarda bul...
Sonuçlar içinde bul...

Cruzzers

Expecto Üye
  • İçerik

    18
  • Üye Kayıt

  • Son ziyaret

  • Başarı

    4
  • Feedback

    N/A

Cruzzers last won the day on 18 Haziran

Cruzzers had the most liked content!

Topluluk Puanı

8 Nötr

2 Takipçiler

Cruzzers Hakkında

  • Doğum Günü 01-01-1999

Üye Bilgileri

  • Kendinizden bahsediniz
    Peacefull
  • Sunucudaki Nickiniz
    Cruzzers bishop

Güncel Profil Ziyaretçileri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Cruzzers

    Yeni oyuncular

    elisi bende seviyorum
  2. Cruzzers

    Yeni oyuncular

    edit:Sert olma konusunda yetkililerinde katı olması gerekiyor diye düşünüyorum yeni oyuncular üzerinde
  3. Cruzzers

    Yeni oyuncular

    Sorma ya KSKS yim adam bana racon kesiyo
  4. Cruzzers

    Yeni oyuncular

    Steamde yaz indirimi ile sunucuya bir çok yeni oyuncu geldi.Doğal olarak kuralları,oyundaki rolü ve Gmod rol mantığını pek bilmiyorlar.Bir çok kişi bu konudan sunucuyu bıraktı ve kimisi bırakmak üzere(Tanıdığım eski oyunculardan biliyorum.)Ben bile eskiden günde 15 saat dururken şimdi 2 saat durmak için kendimi zorluyorum yani.Bir çözüm getirilmesi lazım benim önerilerim şunlar; -Yetkili yaş sınırı.Neden diye sorarsanız 15 16 yaşındaki bir çocuk yetkili olunca yeni gelen oyuncular ,özellikle yaşı büyük olursa bu yeni gelenlerin pek takmıyorlar. -Prof yaş sınırı fakat şu sıra aktiflik az olduğu için proflukta ilerki zamanlarda yapılabilir diye düşünüyorum. -Prof ve Seherbazların daha katı olması mesela dersin başında bir prof uyarı yaptıtkan sonra daha uyarı yapmayıp arrestlerlerse sürekli oyuncuların bir daha yapıcağını sanmıyorum.
  5. Cruzzers

    Rol başvuru

    İsim:Hakan Yaş:19 Oyun İçi İsmin ?:Cruzzers Bishop Steam ID:https://steamcommunity.com/id/LeserZ/ Mikrofonun Var Mı ?:evet Kaçıncı Yılsın ?:prestij 2 mezun Hiç Ceza Aldın mı ?:sıfırlandıktan sonra hayır Canlandırmak İstediğin Rol ?:Luna Lovegood Seçtiğin Rol Hakkında Neler Biliyorsun ? :her şeyi biliyorum zaten Lunaydım. Ne Zamandır Sunucuda Oynuyorsun ?:1 ay Günlük Kaç Saat Aktif Olabilirsin ?:+15 Diyelim Ki Rolünü Aldın Sorun Yaratırsan Ceza Almayı Kabul Ediyor Musun ?:evet
  6. Cruzzers

    Güncellemeler

    Onu diyorum zaten bir sürü saçma sapan karakter getirirseniz ve hemen hemen hepsinde animagus olursa oyuncular ona geçer ve rol dönmez ki öylede oldu.
  7. Cruzzers

    Güncellemeler

    Serverde oynadığını pek görmüyorum senin acaba sürekli oynasan ne diyeceksin çok merak ediyorum.
  8. Cruzzers

    Güncellemeler

    Güncellemeler hakkındaki görüşlerimi belirteceğim ve benimle aynı görüşte olan bir çok kişi var bunuda söyleyeyim. Öncelikle serverde Büyük güncelleme yapılırken oyunculara sorulması lazım.Servere birçok şey geliyor ve oyunculara sorulmuyor doğal olarakta sorun çıkıyor.Şikayet edenler vs. oluyor.Bırakanlar oluyor.Serverin şuanda büyük çoğunluğunu yeni oyuncular oluşturuyor fark ettiyseniz eskilerden belirli bir kısmı bıraktı.Devam edenlerde çok az oynuyor eskisi kadar değil. Player model ve yeni joblar İlk olarak Hogwarts Roleplay sunucusunda oynuyoruz. Witcher 3 veya başka oyunların karakterler modellerini aşırı derece kullanmak saçma.Eski seherbaz modelleri daha güzeldi.Generale Geralt koymak ne ya ? Gryfindor keşiş hortkuluk varis gibi roller in neden geldiği hakkında pek bi fikrim yok ama bu joblardaki herkes kendini keşiş falan sanıyor ve hogwarts rp olayını bozuyor.Hogwarts evreni falan kaldığını düşünmüyorum . Diğer joblarda aynı şekilde Öğrenci yok okulda herkes bir joba geçmiş bir şeyler peşinde rol dönmüyor. YANİ UZUN LAFIN KISASI YENİ KARAKTERLER HOGWARTS RP NİN HOGWARTS KISMINI BOZMUŞ ve bir çoğuda sadece farklılık olsun diye getirilmişe benziyor.Örnek isterseniz; -Hortkuluk(tüm türleri) -Casus sınıf başkanı -Avcı (RDM artması için getirildi herhalde) -Vampir -Karanlık Şansölye -Bölüm gözetmenleri (Bölüm başkanının işi) -Baş kız (???) -Metamorfagus(Whitelistsiz seherbaz saçmalık) -Bölüm Mirası -Wizengamod adaleti -Barty Crouch ( Çok güzel bir rol Whitelist li olması gerekiyor.) -Hortkuluk avcısı -Karanlık düzenbaz Animagus -Bilinmezlik -Obliviator(Amerika ? ) -Merlinin Düzeni Ve sayamadığım bir çok job.Bir çoğunda animagus var okul hayvanat bahçesine döndü o ayrı konu.İnsanlar sadece güzel göründükleri için geçiyor ve öğrenci rp si 0 a iniyor. Joblar bitti şimdi büyülere geçelim. Yeni büyüler eklendi.Bazı büyüler düzeltildi fakat bir çok eksik ve kötü yanı var. -Eskisi gibi atış hissiyatı yok. -Attığımız Büyüler saçma sapan yerlere gidiyor. -Faaf ve Faaf Maxima tamamen saçma olmuş.Sesi sağır ediyor.Bir çok kişi bundan şikayetçi. -Büyü düzeni saçma olmuş eskiden bölüm bölüm çok güzel ayrılmıştı. -Veeeee Prestij En saçma olan şey.Büyüler neden sıfırlanıyor ? Bir çok kişi şikayetçi bu konudan. -Expecto Patronum kör ediyor. -Bazı büyüleri kullandığımız zaman ses gelmiyo ve bazılarının animasyonu gitmiş. -Büyü atan kişinin kafasında ne büyü attığı yazsın.Avada atsa haberimiz olmayacak. ........................... Vip lerin bu kadar buf yemesi saçma normal oyuncular için kötü oluyor. Haritada renkler aşırı soğuk insan bunalıyor. Mapin eski büyük harita olmasını çoğu kişi istiyor. Bir çok şey var oyuncuları soğutan.Fark ettiyseniz zaten baştada belirttiğim gibi eski oyuncu fazla kalmadı kalanlarda eskisi gibi sık oynamıyor.
  9. Cruzzers

    Yasaklanmış & Öğretilmez büyüler

    o yüzden nerf yesin diyorum ya
  10. Burada okadarda OP olmayan büyüleri topladım.Onun dışındaki diğer büyüleri nerfleyip oyuna getirirseniz ayrı bir renk katar oyuna.Sürekli aynı büyüler ve aynı dersler açılıyor insanlar sıkıldı ve derslerde troll yapmaya başladılar.Ravenclaw bölüm başkanıyım her derse katılıyorum.Bir dersi 10 kere dinlemekten ezberliyorum doğal olarak profdan izin alıp ben anlatıyorum dersi durum bu raddeye kadar geldi yani.Ayrıyetten yeni büyüler servere yeni eklentiler gelirse güzel olur.Şu sıralar sadece yeni karaklerler geliyor bu sadece o karaktere sahip olan kişiyi eğlendirir.Mapte rastgele yerlere oyuncuların uğraşabileceği bir şeyler koyarsanız güzel olur. Ayrıyetten düzeltilmesi gereken bazı büyüler ; Levicorpus:Sadece npc lere yarıyor zombi vs. yani oyunculara işlemesi gerekiyor ki eskiden işliyormuş. Raielectro:Yazan etkilerin hiç biri yok 0 işlevsiz bir büyü.%150 ye kadar hasarı artar diyor fakat sadece animasyon hasar yok. Confusione Nigrum: Şuan ki hali çok OP. Spamlanabiliyor yani saniyede 3 kere atabiliyorsunuz karşıya etkisi ise körlük ve bayıltma.Bayıltma geçtikten sonra 3 4 saniye körlük ve sonrasında sarhoşluk.Atış hızının düşürülmesi lazım.Petrificus totalus büyüsü ile aynı olabilir ve büyü prestij 2 veya 3 üzeri bir büyü olmalıdır. Protego Totalum:Hiç bir etkisi yok diyebiliriz.Mürver asala bile kullanınca 2 3 saniye büyü atamıyoruz baya bi kayıp oluyor korumaktan çok zarar veriyor.Cast süresinin azaltılması gerek. Apparation:1-2 hafta içersinde bu büyü bozuldu fark ettiyseniz önceden baktınız yere dümdüz gidiyorken şimdi alçalmaya başlıyorsunuz.Eskisi gibi olursa güzel olur uçmayı sevenler var serverda.(Şahsen canım sıkıldığı zaman sürekli quitich hogwarts arasında gidip gelirim) Stupefy:Filmde en çok kullanılan büyü ve etkili bir büyünün oyunda berbat olması çok kötü.Rolde iken adamlar flipendo diyor.Onun yerine "Sersemlet" diyip saldırsa daha hoş olabilir.Yani bu büyünün casti kısalıp bayıltma süresi flipendo ile aynı olması lazım.Flipendo da böyle bir şey olduğu zaman nerf yerse güzel olur çünkü kendisi tam bir savaş büyüsü olarak geçmiyor. Expelliarmus:Şöyle bir hatası var Mürver asası olanların asası yere düşmüyor içinde kalıyor ve rahatça geri alıyor mürver asanında önüne fırlaması lazım.Böylece expelliarmus filmdeki kadar güçlü olur. Crucio:Cast i kötü olduğu için kimse kullanmıyor sadece rol için acı cektirmek amaçlı kullanılıyor bunada çoğu kişi uymuyor.Anguish teki gibi bıcaklanma etkisi bıraksa güzel olur. Contirium: Confiusone nigrum la aynı şekil spamlanıyor tek etkisi bayıltmak süresi kısaltılmalı. Auxillium:Sadece karşıya kullanılabiliyor kişinin kendisinede atılması lazım.
  11. Cruzzers

    Öneriler

    Alohomora büyüsü etkinleştirilmeli.Yani mape kapı getirilsin.Aynı zamanda bunun karşıt büyüsü olan bir büyü var kapıları kilitlemeye yarıyor oda gelsin.Kilitlenmiş bir kapı veya kilidi acılmış bir kapı 1 dk boyunca karşıt büyüsünü yemesin.
  12. Cruzzers

    07.06.2019 Abluka makro kanıt

    Arkadaş makro kullanmadığını idda ediyorda
  13. Cruzzers

    07.06.2019 Abluka makro kanıt

    hiçte öyle değil tarafsız olarak izleyenler gayet ne olduğunu açık açık görebilir
  14. Bu videoda "Ergüder elimle yaptım de makro deme" diye söylüyor arkadaşı. Makro kullanmıs voldemort ve arkadaşı makro kullandığını söylememesi için yalvarıyor
  15. Öncelikle merhaba.Normalde kolay kolay şikayetçi olmam fakat burada şikayet açmamın sebebi emeğe saygısızlık. Andre Wilson adlı profesör Slyterin öğrencisine soruyu yanlış bildiği için +5 puan veriyor ve savunması şu oluyor "Snape slyterin öğrencilerine kıyak yapabilir" Ben orada olmasam ve karşı çıkmasam bu 5 puan kalıcaktı zaten sonrada beni dersten attı. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum SNAPE Slyterin bölümünün başkanı olabilir fakat film i izlediyseniz böyle bi kayırma olmuyor ki kayırma yok denecek kadar az.Şimdi bana diyeceksiniz "Malfoyu sürekli koruyor hatta onun için yemin etti". O yemini etmesinin sebebi Karanlığın güvenini kazanması ve aydınlık taraftaki kimliğinin ifşa olmasını istememesiydi.Uzun lafın kısası Ciddi bir adam kayırma yok burada.Şikayetim şu ben günlerdir puan kasmak için bir taraflarımı yırtıyorum günde 15 saat en az aktif kalıp derslere katılıyorum sunucuda ve bu adam böyle şeyler yapıyor ben olmasam benim hakkım yenicekti ? Bu adamın rol falan bildiğinide düşünmüyorum daha öncede benzer bir sorun yaşamıştık.Gerekli işlemler yapılsın tek isteğim bu. ektradan eklemek istediğim şu; Soru;"Expecto patronum büyüsü iyi anılardan mı beslenir kötü anılardan mı ?" gayet basit bir soru cevap "kötü anılardan beslenir" Bir slyterin öğrencisinin verdiği cevap ve buna 5 puan veriyor.
×